Papryka w Pudełku

 

Nasze menu przygotowane i opracowane zostało przez naszego szefa kuchni wraz z dietetykiem,w taki sposób, aby sprostało smakiem najbardziej wybrednym podniebieniom. Nasze motto to przede wszystkim SMACZNIE, następnie ZDROWO, no i oczywiście WYGODNIE.

                                          Poniżej przedstawiamy przykładowe menu każdej z podstawowych naszych diet.

                                                                                         Zapraszamy!

Dieta Norma

Śniadanie I

quesadilla z szynką i serem, sos jogurtowy, seler naciowy i marchew świeża w słupkach

Śniadanie II

smoothie bananowe z wanilią

Obiad

schab duszony z warzywami i kaszą bulgur

Podwieczorek

krem z kukurydzy na mleczku kokosowym z kolendrą

Kolacja

sałatka z jaśminowego ryżu, kurczaka i prażonego sezamu

Dieta Sport

Śniadanie I

francuski omlet z serem i szynką

Śniadanie II

koktajl białkowy waniliowo wiśniowy

Obiad

eskalopki z polędwiczki wieprzowej z sosem grzybowym, kuskusem oraz mixem sałat

Podwieczorek

indyjski krem z soczewicy

Kolacja

łosoś, twarożek chrzanowy, pieczywo, oliwa, ćwiartki jabłka oraz rodzynki królewskie

Dieta
Wege + Fish

Śniadanie I

mus z awokado i twarożku z pieczywem pełnoziarnistym , pomidorkami cherry i świeżą bazylią o 

Śniadanie II

kokosowa tarta z budyniem i owocami

Obiad

trójkolorowa zapiekanka warzywna 

Podwieczorek

zupa rybna z klopsikami z ryby i świeżym koperkiem 

Kolacja

sałatka z makaronu, cukinii i makreli wędzonej z grillowanymi pomidorami i czarnymi oliwkami

Dieta
Wegetariańska

Śniadanie I

mus z awokado i twarożku z pieczywem pełnoziarnistym , pomidorkami cherry i świeżą bazylią o 

Śniadanie II

smoothie z zielonych warzyw

Obiad

trójkolorowa zapiekanka warzywna 

Podwieczorek

krem z batatów z mleczkiem kokosowym

Kolacja

grzanki , mix sałat, mozzarella panierowana w migdałach, Ogórek zielony (długi), Orzechy arachidowe, Sos jogurtowo ziołowy